ako pracuje "find"?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 24 16:19:58 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, May 24, 2001 at 03:34:15PM +0200, Michal Weinfurtner wrote:

> Mrknete do man bash a vyhledejte heslo "Pathname Expansion"  a bude vam to
> jasne !

Mozna delam neco spatne, ale pokud si vlezu do root adresare a
zadam si coby root prikaz:

find / -name qmai* -print

Tak mi to najde to stejne jako

find / -name qmai\* -print

find --version
GNU find version 4.1.6
(na mem Debian-u)

pricemz v korenovem adresari nemam o qmail-u zminku a v obou
pripadech mi to vyhleda i soubory jmena qmail-inject apod.

Pokud ovsem zadam:

find / -name qmai -print

nenajde nic...

To jen takove experimentalni overeni... Doufam, ze to usmiri
zastance escapovani i zastance setreni klavesy '\' ;-)))

> Michal

Zdravi
Honza Marek
--