Preklad jadra

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Čtvrtek Květen 24 20:17:21 CEST 2001

> Vam nestaci vysvetlivky, ktere jsou primo v make menuconfig
> pod tlacitkem HELP ?

To HELP ale u vsech voleb neni, ze ;o)

Ale kdyz uz jsme u jadra, mam taky problem:
Chtel jsem prelozit jadro v MDK8 (kvuli zvukovce),
tak spustim:

make menuconfig (nakonfiguruju)
make dep
make bzimage a tohle mi vrati "no rule to make target"

postupoval jsem podle navodu na rootu (lepsi zdroj jsem nevycmuchal) a tam
nic takoveho neresili :-| Jinak jsem vsude nasel jen vyjmenovane prikazy,
coz mi (BFU) nepomuze

Co delam spatne? (pripadne kopance na soukromy mejl, zas to tolik nespecha,
stejne chcu novou zvukovku (SB128PCI - funguje ok? mela by :), ale stejne me
to vrta hlavou)

dik

jarda