Tuhnuti instalace RH7.1CZ

Čtvrtek Květen 24 21:23:20 CEST 2001

On Thu, 24 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Pomoooooc!!! Uz potreti za sebou mi vytuhla instalace RH 7.1 CZ pri
> instalaci v grafickem rezimu vzdy v polovine instalace, at jsem zvolil
> jake jsem chtel balicky. Je to vypalene na CD z respinu, ktere jsem je
> uz povazoval za korektni (CD je cistoskvouci, skrabance na nem
> nejsou). Textovou instalaci jsem zatim nezkousel...

To vypada, ze mate HW problemy (napr. se prehriva procesor, protoze je
spatne chlazeny nebo pretaktovany nebo jsou treba vadne pameti). Muzete
mit take problemy s CD mechanikou (resp. CD). To se da zkontrolovat i z
prostredi Windows, navod je v souboru md5sum.txt, ktery je v koreni CD.
Program md5sum.exe pro Windows je treba na ftp.linux.cz u ISO obrazu.

--
                        Milan Kerslager