Co je NVidia

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Čtvrtek Květen 24 14:22:47 CEST 2001

    JH> Porad se tady mluvi o NVidii a hodne lidi na to nadava ('binary
    JH> shit' ...)  Uvazuji o koupi graficke karty. Proc se vam tak moc
    JH> nelibi NVidie?

Bohužel jsem koupil kartu NVidia M64 a následně jsem zjistil, že
ovladače v XFree příliš nepodporují akceleraci (zejména ne 3D).  Jsou
sice k dispozici ovladače od výrobce, ale ty jsou jednak non-free a
jednak tak zhruba jednou za den vytuhnou počítač, takže jsou úplně na
nic.

Milan Zamazal

--
Omigod, it's a flame war about a flame war.  You know, a meta-flame war!
                                                 Kenny Tilton in comp.lang.lisp