ako skompresovat 2mb/s ?

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Květen 25 09:09:29 CEST 2001

Kdyz uz o tom mluvime, lze vubec PPP kompresi (nejen VJ
"kompresi" hlavicek, ale opravdu nejaky ten deflate nebo lzw nebo
co) pouzit proti nejakemu providerovi, nebo jedine kdyz si postavim
dva Linuxy proti sobe? Ja jsem to nikdy nezkoumal, takze nevim -
mozna mi to tak celou dobu funguje... :-)

EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)