ako skompresovat 2mb/s ?

Pátek Květen 25 09:22:55 CEST 2001

On 25 May 2001, Vaclav Dvorak wrote:

> Kdyz uz o tom mluvime, lze vubec PPP kompresi (nejen VJ "kompresi"
> hlavicek, ale opravdu nejaky ten deflate nebo lzw nebo co) pouzit
> proti nejakemu providerovi, nebo jedine kdyz si postavim dva Linuxy
> proti sobe? Ja jsem to nikdy nezkoumal, takze nevim - mozna mi to tak
> celou dobu funguje... :-)

Komprimace je narocna na CPU a terminalove servery pro modemy jsou u
provideru (a obecne u Cisco hracek) dimenzovane akorat (zvladnou navic
jeste rekneme firewalling).

Nevim o zadnem providerovi, ktery by to bezne poskytoval (pro providera by
to znamenalo velke vydaje s nulovym prinosem [krome spokojenosti
zakaznika, ale to je zas lepsi si pockat, az zakaznik zupgraduje svou
linku sam a prinese tak vic penez]).

--
                        Milan Kerslager