IBM ThinkPad 380XD a SuSE Linux 7.1 CZ

Frantisek Kajan kajan na zrak.sk
Pátek Květen 25 13:45:19 CEST 2001

Mam nasledovny problem:

Na notebook  IBM ThinkPad 380XD som instaloval SuSE Linux 7.1 CZ. Po
instalacii som nakonfiguroval X Window (obrazovka+grafika). Po restarte som
sa normalne prihlasil v grafickom mode. Vecer som notebook s Linuxom korektne
vypol (shutdown -h now). Rano po spusteni Linuxu mi X-ka zamrzli. Po
restarte, ked sa zacina vykreslovat X Window prepnem pomocou Ctrl+Alt+F2 do
konzoly. Tu chvilu asi 30 sek. zotrvam a ked sa prepnem Ctrl+F7, X-ka sa
normalne spustia (teda KDE2)....

Neviete mi poradit co s tym? Nema niekto podobnu konfiguraciu (notebook)?
Skusal som to vsetko preinstalovat a sprava sa to rovnako ako predtym.
Prip. co by som mohol vyskusat (napr. sposobom pokus-omyl)??

Vdaka

Fero Kajan