Programove hybani mysi

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Květen 25 14:55:49 CEST 2001

Ciao

jednoduse. Tady je usek programu pouzivajiciho Gtk/Gdk
knihovny a pouzivajici tuhle funkci na posun aktualniho
kurzoru/obrazku na zaklade hodnod x1,y1, ty se daji
zjistkat treba z klavesnice, nebo programove generovat
v cyklu apod:

  XWarpPointer(GDK_DISPLAY(), GDK_WINDOW_XWINDOW(event->window), None,
               0, 0, 0, 0, x1, y1);

Mozna by stalo za to zminit, ze neni ani tak rozhodujici
C/C++ jako spis to s jakou knihovnou se to dela atd. vetsina
znich ma totiz rohrani k vice programmovym/script jazykum.

FH