Vykon

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Květen 25 16:12:18 CEST 2001

> Mam rovnake zkusenosti - Pentium 90 ma vetsi vykon FPU nez Cyrix (IBM) 233,
> je dost dobre mozne, ze dokonce je P90 FPU rychlejsi nez Cx333 FPU.
> Doporucuju udelat benchmark - mne to na P90 udelalo cca 90000 (nejakej
> index) a na Cx233 (zkousel jsem i ladit BIOS) maximalne 29000.
> Pomohlo snizit kvalitu prehravani - zhruba od 64kBit/s uz to docela behalo.

  Tim to nebude, mam tady nejaky taiwansky bezdisky, takovy maly masinky o
velikosti notebooku a obsahuji Cyrix 233 a funguji na nich mp3 uplne v pohode
a to v ruznych kombinacich:

  - prehravani lokalne (via mpg123) na zvukovku
  - prehravani na vzdalene masine, na lokale to esound cpal na zvukovku

  Kdyz k tomu vezmu, ze to byl bezdisk a vsechno bylo pres nfs, bezi na tom Xka
a ma to jenom 16MB pameti ... Kdyz to vyladite, tak to funguje, ale jinak je
to fakt smejd.

  .R.V.

P.S. Samozrejme, ze pokud jsem zacal "brutalne" pracovat v Xkach, tak uz to
prehravani lokalne slo do kytek a musel jsem procesor uvolnit pro
neakcelerovanou grafiku ...

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-