Java pro Konqueror

Michal Cihar cihar na email.cz
Pátek Květen 25 17:32:29 CEST 2001

Zdravim

ja bohuzel muzu maximalne "doporucit" s cim to nechodi:
JRE Java 1.1.8
JRE i JDK Java 1.3.1
oboji Sun

a muzete me nekdo poradit jak rozhodit pluginy pro Flash v tomhle
prohlizeci? Nainstalovat je neni problem, ale asi tak v 90% pripadu to
skonci SIGSERV (The application unknown (nspluginviewer) crashed and caused
the signal 11 (SIGSERV).

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz