CYRUS IMAPd vs Outlook ??

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Květen 25 22:12:39 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001, Jaromir Nemecek wrote:

>     1] kazdej Outlook ktery se na cyrusa prihlasi poprve si tam vyrobi v
> mailrootu svoje boxy Koncept apod. Jenze ja mam ruzne jazykove verze
> {ENG,DE,CZ) a kazdej si vyrobi tu svou jazykovou verzi.. Ja Outlook neznam
> moc, ale tohle se mi ani trochu nelibi..

Problem na strane outlooku. Resi se pres policy, prectete si laskave
dokumentaci.

>     2] druhej problem s tim souvisi - Takhle vyrobeny mailboxy jsou
> nastaveny jako globalne sdilene, tj. posta v nich je videt vsude, Coz neni
> moc prima, kdyz 100 useru maji spolecnou slozku odeslane posty....

Opet konfigurace outlooku.

>  Je tu nekdo, kdo pouziva cyrusa IMAPd a umi jej spolecne s Outlookem
> nakonfigurovat tak, aby zminene vylomeniny nedelal a choval se
> inteligentne.... Jinak je to totiz prima IMAP deamon.

K Outlooku je spousta dokumentace, stahnete si administratorkou instalaci
a vsechno tam najdete. Mam za to, ze v manualech k Cyrusu je to napsane
take.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.