Mutt, konfera & duplicitne spravy odo mna

Miroslav 'Mirco' Bajtos mirco na matfyz.cz
Pátek Květen 25 22:59:00 CEST 2001

Nazdar,

vedel by ma niekto nakopnut spravnym smerom ze preco mi moje 'prispevky'
do linux na linux.cz pridu dvojmo ?!

v mutt-e mam nastavene subscribe linux

ono to vyzera tak, ze prvy mail mi pride takmer okamzite a nejde cez
linux na linux.cz, a potom o xvilu mi pride druha kopia, ktoru uz poslal
list-serv na linuxe. (aspon podla hlaviciek)

Dik.

				mirco

|     Miroslav 'Mirco' Bajtos  <mirco na centrum.cz>  ICQ: 111299739
|     Student of Charles University in Prague <http://www.cuni.cz>
:wq