instalace programu

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Květen 25 23:58:49 CEST 2001

Petra Volna wrote:

> dobry den,
> potrebovala bych pomoc. Mam Mandrake 8 a pouzivam KDE a jsem uz nestastna -
> pokousela jsem se nainstalovan nekolik aplikaci (opera, staroffice...) a
> pokazde se instalace zdarne ukonci, ale potom v menu nenaleznu  zadnou ikonu.

Pokud se aplikace neobjevi nekde v hlavnim menu KDE, tak se da vrazit
na pracovni plochu treba tak, ze na pracovni plose stiknete prave tlacitko mysi
a tam najdete "Vytvorit novy -> Odkaz na aplikaci". Staci vepsat prikaz
pro spusteni aplikace. Napriklad "opera".

> Moc pocitacum nerozumim a nevim, co delam spatne,

Myslim, ze nic. ;-)

                           Miroslav Lednicky

P.S.: Opera se mi po nainstalovani z rpm sama nastehovala do menu "Internet".
Pouzivam ovsem RH 6.2, ale nemelo by se to prilis lisit.

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky