Text instalace Redhatu na monochromatickem monitoru

Sobota Květen 26 01:01:12 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001, Zdenek Svarc wrote:

> Ve drivejsich verzich se Redhat na zacatku instalace vzdycky zeptal,
> jestli pouzivate barevny nebo monochromaticky monitor, ale od verze
> 7.0 uz se spousti jen v barevne verzi. Hledal jsem v instalacnim
> helpu, ale krome prepnuti do low-res rezimu tam nic neni. Nevite
> reseni?

Monochromaticky monitor se nastavuje automaticky podle toho, co rika
graficka karta. Bohuzel se mi uz nekolikrat stalo, ze to jaksi
nefungovalo, takze rada opravdu zni: instalujte s barevnym monitorem :-(

A muzete to napsat do Bugzilly - http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/

--
                        Milan Kerslager