FastTrack 66 PRO RAID 1

Petr Stanek Snek na Penguin.cz
Pátek Květen 25 23:27:04 CEST 2001

Jaromir Nemecek wrote:

> zdravim,
>
>  chlapi, vi nekdo jak inteligentne a bezbolestne tohle zarizeni nainstalovat
> jako bootovaci? Ja sam zkousel patch od Promise na RH6.2 CZ a tam to jelo
> jen po dobu instalace (zrejme jine jadro..) na ostro ani ranu..  Zrejme
> rekompilace? Nicmene Promise o nejakych potrebach nic nepise.. Ma s tim
> nekdo zkusenost nez to uplne zahodim?

No predpokladam ze vas radic je IDE a v RH6.2 je lilo ktere neumi LBA a
nebo neni povoleno v konfiguraci.

Vas radic ani RH nepouzivam. Takze podle mne jste narazil na HW limit
1023 cylindru. Viz zakladni dokumnetace popisujici instalaci Linuxu.
Vyrobte prvni svazekna disku asi 10-15MB a pripojte jej jako /boot.

Nebo pouzijte novejsi lilo a zadejte do /etc/lilo.conf

# Support LBA for large hard
disks.
#
lba32

Pripadne pouzijte misto lila grub.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz