ALSA a CMI8330

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Sobota Květen 26 11:48:04 CEST 2001

Dobrý den,
rozhodl jsem se nainstalovat si ALSA místo standardních ovladačů na zvuk.
Stáhl jsem si zdrojové kódy 'driver', 'lib' a 'utils', zkompiloval, vložil
moduly s potřebnými parametry, no a zvuk, jak jinak, nefunguje.

/dev/dsp, /dev/audio.... Všechna zařízení jsem pomocí skriptu přiloženého
v 'driver' vytvořil, ale programy píší: /dev/audio: Takové zařízení
neexistuje. Nevím, jak to rozchodit.

Kompilace a instalace byla bezproblémová a v dokumentaci se o konfiguraci
moc nemluví. Je tam náznak nějakých aliasů v modules.conf, ale to je dle
mého stejně jen pro to, abych to nemusel vkládat pomocí modprobe.

Zvukovou karu mám CMI8330 integrovanou na desce, standardně normálně
funguje s modulem ad1848 a sb. V isapnp.conf je vše nastaveno dobře.

Zkouším to v RH7.1en s jádrem 2.4.2-2 i686.

Mohl by mi někdo poradit jak na to, popř. kde dělám chyby?
Máte někdo s ALSA nějaké zkušenosti?
Používáte někdo CMI8330 zvukový čip na desce?

Děkuji za pomoc
  Pavel Faltýnek