Mutt, konfera & duplicitne spravy odo mna

Miroslav 'Mirco' Bajtos mirco na matfyz.cz
Sobota Květen 26 14:35:16 CEST 2001

> jak je nastaveny:
>
> set record=+outbox              # default location to save outgoing mail
presne tak :-)

> BTW mutt umi nastavit chovani individualne podle adresata, mailboxu
> atp., takze muze byt dany parametr nastaveny specficky pro urcitou
> koferenci....
hej, mam tam folder-hooks, ale tie su len na $hdr_format a $sort
inak mam (takmer) vsetko na default.

az to pomoze, tak som .muttrc vystavil na
  <http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~bajtm0am/muttrc>

dik.

|     Miroslav 'Mirco' Bajtos  <mirco na centrum.cz>  ICQ: 111299739
|     Student of Charles University in Prague <http://www.cuni.cz>
:wq