proxim

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Sobota Květen 26 19:55:31 CEST 2001

> Uz dlhsiu dobu som nezaznamenal ziadne odozvy na ping ftp.komacke.com.
> Viete mi niekto poradit co sa deje s tym serverom ? Traceroute sa straca v
> nedohladne :-\ a na stol mi prisli 10mbit proximy a rad by som sa s tym
> pohral. Existuje nejaky mirror ?

..take jsem si vsim ze komacke.com nejak nefunguje.
V konferenci se k nefunkcnosti webu, pokud jsem si stacil
(ne)vsimnout Davek nevyjadril, mirror (nejaky;)  je treba na

http://komacke.rsc.pl/
ftp://ftp.laineta.lt/pub/rl2isa-driver

...ale ovladace pro 11Mbit je stejny jako pro jine karty 802.11b,
Davek pro to ovladac primo na Proxim psat nebude - aspon me to
tvrdil cca pred 3 mesicema, kdyz jsem se ptal na ovladace pro DS

..ohlasy na ty karty me zajimaji - chystam se je taky otestovat.
Mimochodem Proxim ma mit v nejblizsi dobe novy model 11Mbit
Symphony - a pry v FHSS :)))   ...cena by mela byt na urovni
stavajici Symphony - to jsem zavedav :)))

JaCi

BTW:  Davek ma v podpisu i web proxim.com - ale nedival jsem se,
jestli uz tam neni nejaka podpora pro linux...

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
          Americka 49, 30150 Plzen
   tel.:  019/7223472     0602/348191