Instalace RH7.1cz

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Neděle Květen 27 15:36:17 CEST 2001

Dobry den,
Pokousim se instalovat RH7.1cz na stroj nasledujici konfigurace:
386/387, 20M ram, 850M hdd.
Instaluju pres ftp.
zkousel jsem vsemozne kombinace parametru text expert nofb lowres.
Vzdy dojde ke stazeni dvou img a pak system oznami:
Spousitm Anacondu...
a pak hlaseni, ze neni dost pameti.
na hdd je swap partisna (po stavajicim Apollu) ale podle
/proc/meminfo neni pouzita. swapon jsem neobjevil.
take se mi zda, ze pouzite parametry (text, expert...)
se neprojevi (ale mozna jsem se v instalaci nedostal dost
daleko).
Je nejaka moznost, jak RH7.1cz na tento stroj dostat?
Diky, JS
--
Never logged in.
No mail.