slackwave distribuce - ssh

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Květen 27 15:37:25 CEST 2001

> Zdravim vsechny.
  Napodobne

> Nasinstaloval jsem si dragonlinux (upravena distribuce slackwave) a nejak mi
> nefunguje ssh. Windowsovsky klient putty se neni schopen pripojit na stroj v
> domaci LAN siti pomoci ssh, kdyz dam telnet, tak se to zepta na jmeno a
> heslo a pak me linux odpoji?
>
> FTP funguje, takze pocitace jsou dobre spojeny a sitova karta je taky
> nalezena. Ja bych potreboval jen vedet, kde tyhle veci alespon priblizne
> nastavit, v setupu nic takoveho neni, tam je jen zakladni konfigurace site.
  Moznosti proc to nefunguje muze byt vice, nicmene z toho, ze pises ze ti
nejede ani telnet ani ssh, tak usuzuji ze:
  1. hlasis se jako root a nemas to povolene
  2. hlasis se jako uzivatel, ktery ma ale expired heslo
  3. je neco v neporadku s pravy/autentizaci (to ale asi ne, pak by nejelo
ani FTP).
  4. Mas spatne ssh.
  5. putty neumi ssh2, pokud pouzivas pouze ssh2 nemuselo by to fungovat.
     Nicmene to nevysvetluje problem s telnetem.
  Celkem me tu chybi alespon hlasky ze syslogu atp., nerikej ze to nevypsalo
nejakou smysluplnou hlasku.
  Dale: jaky pouzivas sshd? z ssh nebo openssh? S jakyma volbama je prelozeny?
Slackware totiz nastesti nepouziva pam, je tedy zapotrebi prelozit openssh
s volbamy neco jako disable-pam enable-md5 enable-shadow. Jinak ti nepojede
autentizace a neprihlasis se.

  Proste moznych pricin muze byt vic, muzes sdelit vic podrobnosti?

S pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''