Notebook - spojeni pres LPT

Petr Stanek Snek na Penguin.cz
Neděle Květen 27 19:34:33 CEST 2001

Jan Houstek wrote:

> Mam doma pocitac s linuxem. Dostal se mi do rukou notebook, na ktery bych
> take rad nainstaloval linux. Nemam ale zadna CD a notebook nepripojim k
> siti. Myslel jsem, ze by to nejak slo pres paralelni port. Mam 2 dotazy:
>
> 1) lze (jak?) prenaset soubory pres lpt port mezi 2 pocitaci s linuxem?
>
> 2) nemate napad, jak nainstalovat alespon nejzakladnejsi system na
> notebook, pokud instalacky jsou na pocitaci, ktery s notebookem lze
> propojit jen pres paralelni port? (kdyz to nepujde, pomuzou diskety :-( )

No pokud se nechcete trapit s instalaci pres LPT (plip) tak mrknete na
http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-install-methods.cs.html#s-install-floppies
http://ftp2.debian.cz/debian/dists/stable/main/disks-i386/current/images-1.44/

Po instalaci si zprovoznete plip a muzete sitovat.
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/PLIP.html#toc13

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz