Kde je zakopanej pes....

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Neděle Květen 27 23:14:10 CEST 2001

On 27.05.2001 22:42, you wrote:
> Mam dva servery na obou PHP 4.0.2 na jednom pokud se
> pokusim na consoli spustit php script
>
> [root na polis tipsport]# ./tip.php
> ./tip.php: ?php: není souborem ani adresářem
> ./tip.php: syntax error near unexpected token `date("'
> ./tip.php: ./tip.php: line 3: `$datum = date("m-j-Y");'
>
> na druhem to projde
>
> [root na noko tipsport]# ./tip.php
>
> 05-27-2001
> 22:21:43
> 17.4
>
> pokud prislusny scrpt spustim na stanici v brousru tak
> jede u obou serveru vse jak ma..

> [...]

No na tom prvnim ho zjevne interpretuje shell (asi bash),
na tom druhem php.
Pokud by se to stalo me, tak by to bylo proto, ze na tom
druhem mam "nejak" nastaveno, ze *.php se spousti pomoci
PHPka, a na tom prvnim jsem to zapomel nastavit stejne nebo
jinak zvoral.
Asi bych zkusil prozkoumat MIME, pripadne, pokud je to
spousteno z MC, tak jeho nastaveni extenzi.
Taky je mozne, ze ten 1. soubor ma prava 777, a ten druhy
666, takze ten 1. je primo provaden, ten druhy
interpretovan ...

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek