Instalace RH7.1cz

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Pondělí Květen 28 08:23:20 CEST 2001

On Sun, May 27, 2001 at 05:12:08PM +0200, Milan Kerslager wrote:
> Pridat pro instalaci pamet nebo instalovat na jinem stroji. Pak ovsem
> musite preplacnout balicky glibc a kernel jejich 386 verzemi (a
> samozrejmen spustit pak lilo).
Diky. Jen bych se jeste rad ujistil: Neni cesta, jak zapnout swap,
resp. by to nepomohlo. (Nemam totiz 4Mb kratke simmy a rozebirat
dalsi pocitac take neni prilis zadouci...)
Jeste jednou diky. JS
--
Never logged in.
No mail.