A jedna otresna zkusenost na konec

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Květen 28 09:17:21 CEST 2001

Jaromir Nemecek wrote:

>Jak se Honza nechal napalit..
>
>    nedavno jsem do serveru HP Netserver E45 (v zahranici) doplnoval novej
>radic SCSI disku a ono to nejak blblo, HW reset ji detekoval, softwarovej uz
>ne, jak uznate, to na nejakou dalkovou spravu moc neni.. Volal jsem na HP v
>uvedene zemi a ptal se co s tim, poradili, ze mam opatchovat BIOS, vsechno
>potrebny je prej na Webu. tak jsem se do toho pustil. Stahnul Exac co se sam
>rozbali na disketu {image bootovaci). A pak resetoval PC (tj. podle pokynu)
>Chytrej soft si nejdrive zkontroloval jde-li o spravne PC, spravnou verzi,
> [...]
Pravda, stalo se nam, ze jsme zakaznikovi doporucili HW pro server s
Linuxem a vyrobce (DELL) nam "zapomnel" sdelit, ze jejich ovladace pro
SCSI stoji za prd a ze je sam Alan Cox z 2.2.18-pre3 osobne vyradil.
Jeho komentar tu radeji nebudu uvadet. Docilili jsme zatim jen toho, ze
ty stroje (snad) uz s Linuxem nenabizeji.

Co se tyce HP, doporucuji zkontrolovat vsechny! papiry od te zakazky a
zajit na pravni oddeleni. V CR mate k dispozici Zakon na ochranu
spotrebitele, Obchodni zakonik a dalsi. V zahranici to bude nepochybne
podobne. Ale myslim, ze k zalobe nakonec nedojde......
Drzim palce.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz