SuSE nabo Red HAT

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Květen 28 10:13:24 CEST 2001

On Mon, 28 May 2001, Petr Hracek wrote:

> Vazeni pratele,
>
> rad bych se Vas zeptal na jednu malinkou informaci a pozadal Vas o jednu
> radu.
> Rad bych si nainstaloval Linux, ale nevim ktery. Jestli Red HAT 7.1 nebo
> SuSE 7.1
> Co je stabilnejsi?. Co je rychlejsi? Distribuce mam obe, jen si vybrat. Rad
> bych zprovoznil

Nejde v prvni rade o to, ktera je stabilnejsi a rychlejsi, protoze je to
porad jenom Linux, ale jde o dostupnost a cenu.

SuSE 7.1 sezenete jako krabici radove za tisice korun a RH 7.1 radove za
150,-. Coz je pomerne znacny rozdil.
V te SuSE krabici je samozrejme CD vice, ceska prirucka atd. Verze RH ma
2CD, bez krabice a prirucka je na CD v el. podobe.

Podporu cestiny atd. maji vicemene stejnou.

	R.V.