SuSE nabo Red HAT

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Květen 28 11:12:18 CEST 2001

> Rad bych si nainstaloval Linux, ale nevim ktery. Jestli Red HAT 7.1 nebo
> SuSE 7.1
> Co je stabilnejsi?. Co je rychlejsi? Distribuce mam obe, jen si vybrat.
Rad
> bych zprovoznil
> server pro PHP. A co cestina, jestli je zvladnuta v obou systemech dobre.
> Delam v LaTeXu a
> cestinu potrebuji hodne.

No na vasem miste bych proste na danem stroji vyzkousel obe distribuce a pak
si proste vybral tu, ktera se Vam bude vice libit. Ja osobne bych preferoval
RedHat. Ale rekl bych, ze se tu najde hromada lidi, co si mysli, ze RedHat
stoji za ..... a nejlepsi je SuSE, nebo neco uplne jineho. Podle me jsou
vykonove distribuce temer stejne (zalezi na jadre a mnozstvi aplikaci, ktere
instalujete). Technicka podpora na SuSE, jak se jiz nekdo zminil v diskuzi,
je docela dobra vec, jen mi trosku vadi, ze neni nonstop - podle vsech
pravidel nebude k dispozici zrovna v dobe, kdy ji budete potrebovat. Jinak
jsou tam chytri lide, kteri dost casto cloveku poradi, nebo alespon navedou
spravnym smerem.

                                                Pavel Rauš