Abiword

Pondělí Květen 28 14:51:19 CEST 2001

On Mon, 28 May 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

> nevite nahodou, jak vnutim Abiwordu to, aby mi zobrazoval korektne
> ceske znaky a ne prumery, zlomky,... Nebo neznate nejaky Word
> Procesor, ktery mi bude dobre zobrazovat a pracovat s cestinou
> (StarOffice ne, na to nemam zelezo :-((( )?

Na toto tema byla zde v konferenci nekolikrat debata. Nepamatuji se na
vysledek, protoze GUI prakticky nepouzivam, ale urcite to najdete v
archivu konference. Mozna byl i clanek na http://www.root.cz.

Jinak to vypada, ze Abiword pouziva ISO-8859-1 font a vy se snazite
vkladat ISO-8859-2 pismenka.

--
                        Milan Kerslager