post.cz/pop3/KMail - Mozilla/Galeon

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 28 17:01:19 CEST 2001

On 28/05/2001, Petra Volna wrote:

> stahla jsem si mozillu 0.9 (rpm) a po instalaci mi nefungovalo nic, co
> pouziva mozillu. neco se mi podarilo rozchodit (neco jsem nasla v
> archivu) ale stale mam problem ze mi nejde otevrit Galeon. mate nekdo
> predstavu kde muze byt problem?

Aby Galeon mohl fungovat, je treba mit nainstalovane nektere knihovny,
ktere Mozilla sama o sobe neobsahuje. Je mozne, ze v RPM jsou oddelene
do zvlastniho balicku. Tezko rict, jak by se jmenoval, ale mela by se v
nem nachazet knihovna libgtkembedmoz.so.

Galeon je take dost citlivy na verzi Mozilly, takze je treba pouzivat
sladene verze obojiho.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka