post.cz/pop3/KMail - Mozilla/Galeon

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Květen 28 17:15:01 CEST 2001

On 28 May 2001 17:01:19 +0200, Michal Krause wrote:

> Aby Galeon mohl fungovat, je treba mit nainstalovane nektere knihovny,
> ktere Mozilla sama o sobe neobsahuje. Je mozne, ze v RPM jsou oddelene
> do zvlastniho balicku. Tezko rict, jak by se jmenoval, ale mela by se v
> nem nachazet knihovna libgtkembedmoz.so.
>
> Galeon je take dost citlivy na verzi Mozilly, takze je treba pouzivat

podle RPMka galeon vyzaduje pouze gnome (cili vsecky knihovny co jsou soucasti gnome.. gnome-libs, oaf, libxml, libglade, gtk-pixbuf, orbit, gconf. zminena knihovna libgtkembedmoz.so je soucasti RPMka mozilly 0.9

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz