post.cz/pop3/KMail - Mozilla/Galeon

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Květen 28 17:19:19 CEST 2001

On 28 May 2001 17:13:40 -0400, Petra Volna wrote:

> pouzivala jsem Galeon i predtim a bez problemu

> znamena to, ze je potreba stahnout nejakou novou verzi Galeonu?
>
> mam take problem ze pri spustene Mozille nejde spustit Galeon a naopak. da se
> to nejak odstanit?

to posledni, asi bude spis feature, nez bug, nejde to ani u me (posledni RPMka mozilly a galeonu), chybova hlaska je cosi o posilani signalu.. Tipnul bych ze to souvisi s tim, ze jadro (gecko) neumi v jednu chvili spolupracovat s vice frontendy...jinak, nevim, jakou verzi galeonu mate, ale galeon 0.10.6 by mel s mozillou 0.9 z RPMka spolupracovat korektne...

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz