TeX + Vim (was: SuSE nebo RedHat)

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 28 23:56:58 CEST 2001

> No a jako editor jednoznacne ViM :)

Hmm, taky jsem si po dlouhem vybirani zvolil vim misto emacsu (nic proti,
proste jsem si vybral a nebylo to zrovna snadne). Co se ale tyka vztahu
vim + TeX, chybi mi zejmena pohyb po chybach v zdrojaku po prekladu TeXem.
Predstavuju si neco takoveho:

- editace

- preklad texem (nejlepe nejaka zkratkova klavesa)

- automaticke zpracovani logu a skok na radek s prvni chybou (se
  zobrazenym prislusnym radkem logu)

- editace chyby, po stisku klavesy skok na dalsi chyby ...

- po opraveni vsech chyb preklad a dal dokola ...

Jen jsem se chtel zeptat, jestli to je soucast Vim, nebo jestli to nekdo
nema uz udelane. Ja jsem ve Vim co se podpory TeXu tyka rozchodil jen
syntax highlightling.

Dalsi vec, co me zajima v souvislosti s TeXem - jak prinutil ispell, aby
nehlasil chyby na texovych konstrukcich a vsimal si jen textu. A jak je to
se vzhahem ispell + Vim a konkretne ispell + TeX + vim?

A co doplnovani klicovych slov v TeXu a (nejaka) kontrola syntaxe? Emacs
to pry umi !!!

Diky za nasmerovani.

-- Honza Houstek