Tuhnuti linuxu

David Luka?tík david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Květen 29 06:16:47 CEST 2001

Dne 28. kvetna 2001 19:24 jste napsal(a):
> Dobry den,
> mozna je to trochu OT, ale nevite nekdo o nejakem programu pod linux co by
> dokazal peclive otestovat HW (nejen pamet a cpu). Mam podezreni, ze je neco
> s deskou a potreboval bych to necim dukladne proverit. Mam problemy s
> restartovanim (obcas to zustane viset s hlaskou, ze se to restartuje, ale
> nic) a vcera mi to dvakrat vytuhlo pri prehravani mp3 (mam on board
> zvukovku) tak, ze to neslo ani vypnout tlacitkem na ATXu a pomohlo az
> vytazeni ze zasuvky :( (nemam na bedne reset). Diky za kazdou radu.

Dobry den,

Mozna by stalo za to, vyzkouset AMI Diag, ci MicroScope.

AMIDiag - byl pred par tydny ke stazeni na http://www.ami.com, sice jako demo
verze, ale pro testovani staci. (Myslim, ze tam ke stazeni nekde bude).
Exituje i vyssi verze AMIDiag Suite, ale myslim, ze dostacujici pro vas bude
ta nizsi. Vyssi se lisi prevazne tim, ze existuje pro DOS a Win.
Velikostne je to na 2 diskety, bezi to pod DOSem.

MicroScope - Nejsem si jisty, ale myslim, ze se nekde na netu jeste da sehnat
nejaka ta demo verze.  Jinak info o produktu je na http://www.micro2000.cz.
Velikostne je to na 1 disketu, pri instalaci si vytvori samobootovaci disketu
s vlastnim OSem.

Mozna Vam to pomuze, me to pomohlo pri testovani vadneho hardware.

David Lukastik.