URL na Linuxove ovladace pro DELL stroje

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Květen 29 06:24:59 CEST 2001

On Mon, 28 May 2001, Michal Vymazal wrote:
> Zdravim vsechny
> Tohle mi ted prislo ze Slovenska a mozna to bude nektere z Vas zajimat.
> Uvadim i s puvodnim komentarem.....

Nevite nekdo o popisu senzoru k DELL PE2400? Mam na nem Slackware a jadro
prekladane podle mych predstav a ovladace OMSA jsou psany pro RH a jen pro
jejich dodavane jadro. Jejich podpora mi malen vynadala, proc nepouzivam
RH. Hledal jsem, hledal, ale asi malo.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493