Abiword

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Úterý Květen 29 08:10:34 CEST 2001

Ma to jeden problem. KDE2 se projevili jako strasny zrout vykonu a proto
jsem presel na GNOME. Pokud mne pamet a zkusenosti neklamou, tak KOfficce je
KDE aplikace. Ale diky, protoze jsem je uz zkousel a jsou dobre.

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz

>lehce zkusim prasknout od boku... KOffice?? posledni stable verze byla
hodne dobra, posledni bety jsou na hodne vysoke urovni...