Proc nejede Penguin? (Re: Tuhnuti linuxu)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 29 08:04:59 CEST 2001

> Napada mne problem v jadre 2.2.19 samotnem takze se vratit na 2.2.18?
> Jenze jak vyresit chybu 2.2.18 VM do_try_to_free_pages? Na 2.4 prozatim
> nechci prechazet, ale asi budu muset.

Jadro 2.2.18 jsem preskocil, ale 2.2.19 mi na dvouprocesorech bezi paradne.
Mam ho i na strojich, jejichz zatez je znacna. Je pravda, ze nepouzivam
ciste 2.2.19, ale jadro od mandraku - se spoustou patchu. Pro informaci, dva
maji v nazvu VM, jeden SMP, 3 ide, 2 scsi, 7 aacraid... takze vam doporucuju
zkusit opatchovane jadro z nejake distibuce, ktera vydala 2.2.19 v baliku.
Idealne samozrejme z mandrake :) neb tam najdete take reisera a openwall
jaksi "od vyrobce".

Zdenek Mazanec