Kylix

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Květen 29 09:53:20 CEST 2001

> Ma nekdo nejake prakticke zkusenosti:
> 1) jak moc je to narocne - co to potrebuje za HW pro realne pouziti
> 2) jako moc to produkuje stabilni programy
>
> Diky moc,
>
> Martin
Ja to zkousel na K6-2/450 a 256MB RAM. Jelo to v pohode, i kdyz jsem mel
nejaky mp3 na pozadi. Co se stability tyce - zatim jsem to jen tak testoval
a nebyly problemy. Nehazi to chyby typu Program provedl neplatnou operaci -
zavrit/ignorovat :-))))) Programy v tom napsane byly naprosto v pohode (ale
nedelal jsem nic sloziteho, takze je otazka, jak se to bude chovat kdyz se v
tom bude delat nejakej program o velikosti nekolik MB, s pristupem do
databaze,.......).

                                    Pavel Rauš