posielanie sprav po sieti

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Květen 29 10:04:37 CEST 2001

> to naozaj nikto v tejto konferencii nevie, ako sa posielaju spravy z Win2000
> na Linux? Z Linuxu na Win2000 -> to mi je jasne... Ale da sa to aj opacne??
> Teda este raz:
> z Windows 2000 Professional na Linux.

No by ma zaujimalo ako by to fungovalo. Bezi demon samba s nejakym UID a
Vy chcete, aby mi ten uzivatel mal pravo "spliechat" srandy do terminalu
resp. na konzolu ? Chcel by som vidiet tie pristupove prava. Ze to ide vo
windowse sa necudujem.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2