posielanie sprav po sieti

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 29 10:30:12 CEST 2001

:> No by ma zaujimalo ako by to fungovalo. Bezi demon samba s nejakym UID a
:> Vy chcete, aby mi ten uzivatel mal pravo "spliechat" srandy do terminalu
:> resp. na konzolu ? Chcel by som vidiet tie pristupove prava. Ze to ide vo
:> windowse sa necudujem.

mozno nechce na konzolu .. pisal o posielani sprav .. dorucenie moze byt
mailov ( vid smb.conf part message command )

message  command = /bin/mail -s ´message from %f on %m´ root < %s; rm %s

pricom tam moze byt script, ktory si zisti usera na X-kach a posle mail jemu
.. ( z xbiff spravi zvysok :-{)) )

kreativite ( ci skor kreaturnosti ) sa medze nekladu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying