Znaky v rovnicich v Kwordu

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Květen 29 09:32:03 CEST 2001

Pavel Houdek wrote:

> Dobry den
> Rad bych pouzival Kword a potrebuji psat rovnice se sneky a hady popr
> sumyse...  (parc. derivace, integraly, sumy...)  Bohuzel misto tehle znaku
> lezou jen otazniky (parc derivace jsem ani nenasel:-(

 Znak pro parcialni derivaci je v tom drop-down menu uplne vpravo na liste
pro psani vzorecku, jmenuje se '\partial', vlozeni Ctrl+I . Sneci, hadi,
sumysi a podobna havet se mi zobrazuji v poradku. Jestli jsou misto nich
otazniky, tak to je nejspis problem s fontem ( ja mam XFree 4.0.3 bez AA s
TTF fonty darovanymi Microsoftem ).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli