openssh chroot

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Úterý Květen 29 14:04:20 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> pise:
>Pavel Rauš wrote:
>: potreboval bych rozjet openssh chrootle, ale vubec netusim, jak to udelat.
>: Cil by mel byt - uzivatele omezeni pouze na svuj domovsky adresar a root se
>: muze pohybovat bez omezeni. Nevi nekdo o nejakym blbovzdornym navodu jak to
>: udelat ( nejlepe Step by step ) :-)
>
>	pam_chroot.so ?
>
>-Yenya
funguje vam to nekomu? ja jsem to zkousel, ale dostal jsem z toho jen po
umornem nastavovani hlasku v logu:

    chroot(/home/chroot) succeeded

ale pri

    ssh stroj

to hlasi

    Connection to stroj closed by remote host.
    Connection to stroj closed.

zapnul jsem to tak, ze jsem do /etc/pam.d/system-auth pridal

    session     required      /lib/security/pam_chroot.so

a do /etc/security/chroot.conf

    uzivatel /home/chroot

vic se mi z toho dostat nepodarilo a ani jsem k tomu nenasel zadny
podrobnejsi popis (krome README). muj zaver tedy je, ze to asi moc
nefunguje i kdyz by mohlo a nebo jsem neco nekde prehlidl.

--
Ales Horak
Fakulta informatiky