Shared libraries error

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Květen 29 15:56:27 CEST 2001

On Tue, 29 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Hi,
> Po nainstalovani RH71CZ se po spusteni rpm -qa na mne vyvalila
> tahle chybovka:
>
> /usr/lib/rpm/rpmq: error while loading shared libraries: libz.so.1:
> cannot load shared object file: no such file or directory.
>
> V adresari /usr/lib/rpm soubor rpmq urcite existuje, takze nevim,
> co se mu nelibi...

nelibi se mu to, ze v /usr/lib/ neexistuje soubor libz.so.1, zrejme mu ho
nekdo smazal.

> Da se to nejak spravit nebo doinstalovat to, co potrebuje?
> Myslel jsem, ze si instalace ohlida sama balicky, ktere se maji
> nainstalovat...

nainstalovat balicek zlib*.rpm Obavam se ale, ze ta instalace bude
netrivilani, protoze ji nebude mozne udelat pres rpm. Nejlepe asi nekde
splasit tu knihovnu a nakopirovat ji tam.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví