RH VS DEBIAN VS MANDRAKE

Úterý Květen 29 16:55:11 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal:

> 	Nepopiram, ze pouzivam Red Hat, ale nikdy jsem si nevsiml, ze by Samba,

na to narazka nebyla

> TeX, PostgreSQL, GCC, JDK, Apache, Linux kernel, KDE, Mozilla a jine
> veci, ktere bezne vyuzivam byly nejak vice protlacovany jak ze strany
> Red Hat, tak ze strany vendoru techto aplikaci, casto spise naopak...

pod "vendory aplikaci" si predstavuji spic neco jako netscape, IBM, Real
(ten je fakt hnusny, vsechno jenom v rpm) a tak. Nekoho, kdo chce nejak
sirit svuj program, typicky binary-only. Asi jsem se moc rozhicoval :))

Na druhe strane je i mozilla "RH certified" at uz to znamena, co chce

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.