problem se sitovkou rtl8139

Jan Gajdorus jan.gajdorus na greep.cz
Úterý Květen 29 19:39:23 CEST 2001

Dobry den, narazil jsem na problem se sitovkou Ovislink - cipset Realtek
8139 se kterym si nevim rady.
Mam v pocitaci dve sitovky, obe stejne Ovislink, os Suse 7.1 (predtim jsem
zkousel Redhat 6.2 a dospel jsem ke stejnemu vysledku).
Jedna je zapojena do lokalni c site - adr. 192.168.0.17 - eth0
Druha je zapojena do internetu - eth1.
A problem je v tom, ze se spoji sitovka pouze do loklani site, nikoli do
internetu.
Zkusil jsem prohodit adresy na sitovkach a stale nic - tedy stejny
vysledek - lokalni sit ok, internet nic. Pokud jsem spravne pochopil z
dokumentace, mela by byt sitovka v auto modu (jediny problem, ktery me
napada, protoze kdyz zapojim kabel z internetu do jineho pocitace, normalne
to funguje).

Budu vdecny za jakoukoli radu.

Zdravi Jan Gajdorus