problem se sitovkou rtl8139

David Luka?tík david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Květen 29 20:38:05 CEST 2001

> Zkusil jsem prohodit adresy na sitovkach a stale nic - tedy stejny
> vysledek - lokalni sit ok, internet nic. Pokud jsem spravne pochopil z
> dokumentace, mela by byt sitovka v auto modu (jediny problem, ktery me
> napada, protoze kdyz zapojim kabel z internetu do jineho pocitace, normalne
> to funguje).
>
> Budu vdecny za jakoukoli radu.

Zdravim.

Zkuste prehodit kartu fyzicky na zakladni desku do jineho slotu.

Nedavno jsem mel problem se zvukovou kartou s chipem CS4232 na ABIT BP6, po
nainstalovani zvukovka bezela, ale nechodila mys na PS/2. (Pod Linuxem,
samozrejme). Pomohlo presunuti zvukovky do jineho slotu. Podobny pripad jsem
mel i na WinNT s vice sitovkami, jez jedna byla integrovana na zakladni desce.

Nektere desky, mozna vsechny, neznam presnou specifikaci PnP a PCI, prirazuji
na tvrdo slotum IRQ,  a pak pokud deska ma vice zarizeni integrovanych na
sobe, prirazuje temto zarizenim stejne IRQ jako pridavnym slotum.

Vyzkousejte to prehodit kartu do jineho slotu.

S pozdravem

David Lukastik