chyba v Redhatu - prosba o pomoc

chaloupka na atlas.cz chaloupka na atlas.cz
Úterý Květen 29 23:19:27 CEST 2001

Zdravim,
pri behu internetoveho prohlizece doslo k zatuhnuti systemu (system nereagoval na klavesnici ani na mys, vcetne kombinaci ctrl-alt-del nebo ctrl-alt-backspace), vzhledem k tomu, ze se jednalo o solo pocitac na modemu, jevil se jako jedine reseni tvrdy reset.

Po restartu ovsem disk system nenabehne, pri scanovani disku stale hlasi chyby. Odkazuje na program fsck, v jehoz manualu jsem bohuzel nenalezl rozumny navod (fsck /dev/hda nepomohl)

Dokaze mi nekdo poradit, jak bych mel postupovat? Nechce se mi preinstalovavat pocitac kuli tomu, ze system se boji automaticky smazat nejaky problemovy soubor v cache a stratit tak vysledek nekolikadenni prace v php ...
Podotykam, ze se nepokladam za administratora, linux pouzivam k psani php.

Mam tu RH7.1 plne updatovany pomoci RH update managera.

Diky Chaloupka