prenosna X session

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Květen 29 22:57:48 CEST 2001

On Tue, 29 May 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Neco takoveho dela vnc.

Pokud jsem spravne pochopil dotaz, pak to s vnc nepujde. Tedy ne pokud umi
to, co myslim. Zas tak hodne jsem ho nepouzival, ale v zasade spusti novou
session, myslim. Jina vec je s pripojenim vnc na MS, tam je jedna
obrazovka, a s tou si muzou vsichni delat co chteji, treba jsem takhle s
kamaradem "chatoval" v MS notepadu.

Ale pokud Vam to nejak pujde, dejte vedet, taky by me to zajimalo.
  pf