SAMBA -swat

Petr Stanek Snek na Penguin.cz
Středa Květen 30 01:18:32 CEST 2001

Maca Petr wrote:

> Dobry den
>
>  Nedavno jsem tu mel dotaz ohledne SAMBY (diky za odpovedi). Problem
> jsem vsak nevyresil.
>
>   Po zapnuti pocitace a prihlaseni se jako root pustim "startx", ve
> Woknech pustim "samba start" (a nabehne mi samba), potom pustim na
> pozadi "swat &"  a kdyz se chci na nej v Netscape pripojit
> "localhost:901" tak se nic nestane. (bud to Netscape zacne pochvilce
> hledat nekde ve vyhledavaci, nebo zahlasi hned chybu. Pokud se na SWAT
> podivam ve spravci processu, tak tam vidim bezici Sambu i Swat, ale
> [...]

Pro mene zrucne ctenare dokumentace snad pomuze mocny nastroj Webmin.
http://www.webmin.com/webmin/download/rpm/webmin-0.85.rpm

Webmin integruje do sebe Swat a pak se snad jiz doklikate.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz