SAMBA -swat

Maca Petr macapetr na post.cz
Středa Květen 30 00:38:46 CEST 2001

Dobry den

 Nedavno jsem tu mel dotaz ohledne SAMBY (diky za odpovedi). Problem
jsem vsak nevyresil.

  Po zapnuti pocitace a prihlaseni se jako root pustim "startx", ve
Woknech pustim "samba start" (a nabehne mi samba), potom pustim na
pozadi "swat &"  a kdyz se chci na nej v Netscape pripojit
"localhost:901" tak se nic nestane. (bud to Netscape zacne pochvilce
hledat nekde ve vyhledavaci, nebo zahlasi hned chybu. Pokud se na SWAT
podivam ve spravci processu, tak tam vidim bezici Sambu i Swat, ale
swat nehlasi, ze by mel obsazeny socket 901.  Nastaveni
"etc/netd.conf" (nebo jak se to jmenuje) a "etc/services" je presne
podle navodu. Tak ja uz nevim co s tim, asi se se SWATem rozloucim
:-)))

Druha vec, kterou jsem nevyresil ani za pouziti manualu a jinych
napoved je sdileni adresare pro vsechny. Nastavim nejaky adresar jako
"public" a dam jej "browsable" a "shared" atd...  Pokud se do nej
hlasim jako nejaky uzivatel, ktery ma na pocitaci ucet, pak se do nej
dostanu pouze s heslem. Pokud se do nej hlasim jako "guest", pak staci
heslo jen tak odklepnout a jsem uvnitr. Ale co mam delat kdyz chcu,
aby nemusel heslo davat ani ten, kdo ma na pocitaci ucet ???
(respektive aby nezalezelo na nazvu uzivatele (username) ale mohl se
tam prihlasit kdokoliv, prakticky odkudkoliv)

   Diky za kazdou radu nebo pripominku
Company:           Faculty of electrical engineering and computer science
Name:              Maca Petr
primary   email:   macapetr na post.cz
secondary email:   xmacap00 na stud.fee.vutbr.cz
Country:           CZECH REPUBLIC