Subject: Re: virt. konzola

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Květen 30 09:24:45 CEST 2001

David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:

 : On Tue, 29 May 2001, iko wrote:

 :> Neviete niekto o nejakom softe, ktory spustim. On vytvori nejaku virtualnu
 :> konzolu alebo nieco take. Ta bude existovat aj ked sa odpojim od servera
 :> (pristup cez ssh, alebo telnet). A ked sa nabuduce napojim, tak sa nejak
 :> konektnem na tu beziacu konzolu a uvidim co tam bolo, je napisane. Je to
 :> vlastne koli programu, ktory potrebuje konzolu aby bezal. Na pozadi nejde.
 :> Nemam ale stale pristup na ten pocitac, tak sa konektujem cez siet.
 :> Potrebujem, aby ten program stale bezal aj ked sa ja odpojim a aby som sa
 :> mohol zapojit do jeho konzoly.
 :>
 : screen, dislocate, ...

twin...