chyba v Redhatu - prosba o pomoc

dev na b2bexpander.com dev na b2bexpander.com
Středa Květen 30 09:48:29 CEST 2001

> Chtel bych jen upozornit na jednu podstatnou vec:
> Neni to chyba zavklecena neduslednosti firmy RedHat, ale bug v
> prohlizeci (asi netscape),
> ktery zpusobi, ze vam zamrznou X-y (protoze si prohlizec vezme zpravy
> od  mysi a klavesnice
> a nepusti)
> Chtelo by to pri pristim pokusu otestovat bud:
> - prihlasit se po siti z jineho pocitace a shodit Xy

To vzhledem k tomu, ze (jak jsem uvedl) se jednalo o samostatny pocitac
vybaveny modemem u mne doma v cca 23 hod vecer, jsem nebyl schopen

Nicmene ted jsem v praci, az vecer prijdu domu, trochu si s tim dle
uvedenych rad zkusim pohrat.

Nicmene jak jsem psal, problem toho, ze jsem se nemohl dostat do linuxu
jsem jiz vcera s napomoci rad kolegu z teto konference vyresil :-)
(to i diky tomu, ze rekneme z historickych duvodu tam mam zachovanou
partition s win9x minimalne pro ucetnictvi
(i kdyz se chystam udelat ucetnictvi ktere bych mohl pouzivat pod linuxem a
nemusel prebootovavat do win nebo spoustet dos emulator - rozumej pokladnu,
banku, fakturace proste zaklad aby fungovalo JU, dostanu se k tomu asi za
14 dni ...)

Diky Chaloupka

--
Jiri Chaloupka